Facebook разполагат с мащабна мрежа от партньори, с които генерират приходи от активността на своите потребители. Компанията разчита основно на реклама и постоянно търси нови начини, за да монетизира своите популярни продукти и услуги. Вече са стартирали тестове с пакет от функционалности, които ще позволят на администраторите на групи да генерират приходи.
Това ще е възможно, чрез опции за пазаруване, набиране на средства и абониране на потребителите в социалната мрежа. Данните за този проект бяха разкрити по време на Communities Summit събитието. Facebook искат да улеснят хората, които поддържат групи, предлагайки им повече възможности да поддържат и увеличат своята аудитория.
Най-голям интерес предизвика опцията “Paid Subrgroups”. Подгрупите представляват по-малка част от дадена общност и включва членове, които плащат месечна такса за участие. Администраторите ще имат свободата да създават безплатни или платени групи, съобщава Engadget.
Тази функционалност е поредният опит на Facebook да предлага атрактивни продукти, които са базирани на абонамент. Компанията постоянно изтъква какви предимства имат авторите на съдържание за генериране на приходи. Групите са основен елемент от социалната мрежа, като хората склонни да плащат ще имат достъп до ексклузивно съдържание.
Facebook знаят, че не всички групи биха искали да използват подобни методи за монетизиране. В същото време има много администратори, които продават свои продукти и организират кампании за набиране на средства. От компанията искат да предложат полезни инструменти, които да отговорят на нуждите на всички потребители.
За Facebook е важно да прекарваме повече време в своите профили, като участието в много групи съобразно интересните ни е един от най-подходящите начини да го направим.
Още от Digital: 8 полезни трика във Facebook, които може би не знаете
Discussion about this post