Компанията от доста време експериментира с идеята да разшири възможностите на класическия Like бутон и само преди часове представи официално дългоочакваната нова функция Facebook Reactions. Благодарение на нея всеки от нас вече ще може да избира между още пет допълнителни емотикони, с които да изрази емоциите си в социалната мрежа, а именно „Love“, „Haha“. „Wow“, „Sad“ и „Angry“. Компанията също така ще предоставя информация за това колко пъти всяка една от тях е използвана от потребителите под всяка публикация в профилите ни.
Facebook Reactions представлява добра възможност за рекламодателите да увеличат своите приходи от активността ни в социалната мрежа, но поне на този етап няма да могат да се възползват от нея, коментира Reuters. Решението новите емотикони да се използват, за да се таргетират по-добре 1.6 млрд. потребители, които я използват ще бъде взето на по-късен етап от годината. Една от причините за това е желанието на компанията те да свикнат с Reactions и да видят как тези символи се възприемат от всички преди да направят следващата стъпка.
Maркетинговите партньори нямат търпение още сега да започнат да виждат статистика с това колко често потребителите харесват или не одобряват даден продукт или публикация, за да ги използват в своя полза. По този начин компаниите се надяват да успеят да разберат настроенията и нагласите дори на онези от нас, които не са толкова активни в социалната мрежа, но вече няма да се ограничават само с кликването на Like бутона. При всички положения можем да кажем, че това е една от най-големите промени във Facebook в последните години и е добре да знаем, че засега тя няма да е поредното рекламно оръжие на социалната мрежа.
Вижте как да активирате скритата игра във Facebook Messenger













Discussion about this post