Популярността на TikTok продължава да се увеличава с интензивни темпове. Все повече потребители използвате ежедневно приложението за споделяне на кратки клипове. Няма да е пресилено да кажем, че TikTok вече дори задават тенденциите в социалните мрежи и диктуват предпочитанията, особено на най-младата аудитория.
Внушителният растеж и приходи, които генерира ByteDance заплашват доминацията и влиянието на компании от ранга на Google и Facebook. Потребителите на TikTok имат достъп до постоянно увеличаващ се набор от инструменти за създаване, споделяне и редактиране на видео съдържание. Максималната продължителност на клиповете също е любопитен елемент на мобилното приложение.
Първоначалният лимит за ъплоуд на видео в TikTok е 15 секунди, което е достатъчно да се привлече вниманието на потребителите в ранните дни на приложението. Много скоро компанията осъзна, че продължителността може да се увеличи допълнително. Toва решение е полезно, както за потребителите, но и е икономическо изгодно за разработчиците от ByteDance.
Само година по-късно TikTok увеличи лимита за видео до 60 секунди, което оказа сериозно влияние за популярността на приложението. Потребителската база надхвърли 300 млн. още преди края на 2018г. Компанията продължи да следи актуалните тенденции и предложи още един важен ъпгрейд през юли 2021г., когато лимита за видео достигна до 3 минути.
Няколко месеца по-късно TikTok потвърдиха официално, че вече се използват от 1 млрд. потребители в световен мащаб. Продължаващият успех закономерно доведе до следващата стъпка, а именно интеграцията на клипове с продължителност до 10 минути в TikTok. Всички тези промени стимулират креативността на потребителите, но също така ни карат да прекарваме все повече време в своите акаунти в TikTok.