На конференцията, Google I/O 2010 г., която приключи тази седмица в Сан Франциско (САЩ), вицепрезидент на интернет-корпорацията Google Vic Gundotra в началото на речта си показа слайд. Този слайд е доказателство за това, че през последните пет години Интернет е наложил принципна промяна на медиа предпочитанията на обществото. Позовавайки се на изследователската компания Forrester Research, Gundotra заяви, че от 2004 до 2009 година, периода от време през което потребителите се намират в мрежата, се е увеличил с цели 117 %. В това няма нищо изненадващо, но интересното нещо е, че при такава популярност на интернет популярността към другите медии рязко се е понижила. В днешно време хората слушат радиото с 18% по-малко, отколкото преди пет години, вестници се четат с 17% по-малко, списания с 6%. Ситуацията при телевизията, за съжаление, не се е променила по никакъв начин. Разбира се, това е добра новина за Google, която притежава всички свои активи в интернет.












Discussion about this post