В сектора на интернет игрите се наблюдава голямо равитие. През последните месеци станахме свидетели на много промени. Google купи наскоро разработчика на социални игри Slide и инвестираха повече от 100 милиона щатски долара в Zynga, а съ-основателят на канадската фирма за разработка на игри BioWare напусна влиятелното звено на Electronic Arts, за да основе компанията за онлайн дистрибуция на игри Beamdog. Освен това, EA купи миналата есен Playfish, друг разработчик на игри за $400 милиона, а миналия месец пък, Walt Disney купиха Playdom за $ 563 милиона.
На този фон не е изключено и телекомуникационните гиганти да се включат в разширяващия се пазар и да инвестират в пазара на PC игрите. Един добър вариант би бил стартирането на абонаментна програма, при която за определена такса на месец клиентите ще могат да изтеглят игри от каталог. При подобнни програми промоциите са свързани с предлагането на безплатен пробен период, и това в повечето случаи е достатъчно, за да се даде популярност на услугата.
Конкуренцията на подобни услуги обаче ще бъде голяма. Затова, за да се надяват на успех, новите играчи на пазара на игрите ще трябва да предложат нещо новаторско. Не е изключено да се стартират абонаментни приложения в сътрудничество с компании за разработка на софтуер, както и стартирането на онлайн магазин за игри. Подобни начинания вече отчитат нарастващ прилив на нови клиенти и не е изключено да се окажат бъдещето на онлайн игрите.












Discussion about this post