iPhone е най-популярната серия премиум смартфони, която винаги се е отличавала с максимално качество, впечатляващ дизайн и уникален софтуер. Собствениците на смартфони на Apple също така могат да станат част от гаранционната програма на компанията. Това предлага допълнителна защита и улеснява евентуален ремонт и подмяна на части.
В случай на неприятен инцидент ще си спестите ценно време и ресурси, ако се възползвате от това предложение на Apple. Потребителите имат достъп до безплатен гаранционен план, както и от премиум абонамента AppleCare+, който може да се закупи до 60 дни след купуването на нов iPhone.
Аpple са създали и специализиран портал, от който можете да видите дали вашето устройство все още е в гаранция. Проверката на актуалния статус изисква няколко кликвания в менюто. Ето как да го направите, според BusinessInsider:
Как да проверите дали вашия iPhone има активна гаранция
1. Отворете меню Settings.
2. Изберете General.
3. Кликнете върху About раздела.
4. Открийте “Serial Number” опцията.
5. Продължително задръжте пръста върху Serial Number.
6. След като се появи Copy прозореца кликнете върху серийния номер, за да го запазите.
7. Стартирайте предпочитан от вас браузър.
8. Заредете портала на Apple за управление на гаранциите, като въведете checkcoverage.apple.com.
9. Изберете текстовото поле под “Enter your serial number”.
10. Поставете серийния номер на вашето устройство.
11. Необходимо е да въведете допълнителния код за сигурност.
12. Когато финализирате процеса с избора на “Continue” бутона ще бъдете пренасочени към нов прозорец.
13. Текстовото съобщение ще ви информира дали вашия iPhone е част от гаранционната програма и дали имате активна телефонна поддръжка.
Oще от Digital: Как да използваме логото на iPhone като таен бутон
Discussion about this post