ТikTok е атрактивна платформа за инфлуенсърите и създателите на видео. Приложението е обект и на мащабни маркетингови кампании. Потребителите не само имат достъп до внушителна аудитория, но имат достъп и до много функции за монетизация. Излъчването на живо също е ниша, която може да се превърне в солиден източник на приходи за потребителите на TikTok.
Партньорската програма за електронна търговия TikTok Shop е друг интересен инструмент на популярното приложение. Авторите на съдържание могат да печелят и от различни сътрудничества с брандове и водещи марки. Получаването на приходи на базата на генерираните гледания също е ефективен източник на приходи.
Вече са налични няколко програми за монетизиране в TikTok, сред които Creator Fund, Creativity Program, както и Pulse. Taка например инфлуенсъри с около 1 милион последователи могат да генерират около $150-$300 месечно от Creator Fund. Сумата зависи и от честотата на ъплоудване на ново съдържание, съобщава BusinessInsider.
Програмата за реклами Pulse може да добави до $17 за 1000 гледания на вашето съдържание. Някои знаменитости в TikTok печелят дори петцифрени суми от Creativity Program. За да се присъедините трябва да имате 10 хил. последователи и над 100 хил. гледания през последните 30 дни, както и при Creator Fund.
Самите алгоритми на TikTok също оказват влияние върху начина, по който някои клипове допринасят повече за рекламните импресии от алтернативно видео съдържание.