Стрийминг услугата е достатъчно популярна в световен мащаб и не се нуждае от допълнително представяне. Netflix са изправени пред трудна ситуация и планират да възприемат драстични решения. Вече ви съобщихме защо Netflix изгуби почти 1 млн. потребители. Това е първият път, в който потребителската база на платформата отчита спад.
Настоящите опити да се противопоставят на тези трендове не са достатъчно ефективни. Въпреки това Netflix вече анонсираха плановете си за нов план, който показва реклами. Основната цел е да се привлекат потребителите, които са съгласни да виждат подобни съобщения, но да плащат по-ниска. Статистическите анализи на Netflix показват, че привличането на подобна аудитория е добра бизнес възможност.
Благодарение на Bloomberg разбираме и каква може да бъде цената на по-евтиния абонамент. Припомняме ви, че стандартната цена за достъп до услугата е $15.50. След дълги обсъждания компанията е формулира цена в порядъка на $7-$9 за новия план. Netflix планират да възпроизвеждат четири минути реклами на час, което е много по-малко от конкурентните приложения.
Най-вероятно премиерата на абонамента с реклами ще е през последното тримесечие. Компанията ще го предлага в двуцифрен брой пазари преди края на календарната година. В дългосрочен план Netflix очакват приходи от $8.5 млрд. от допълнителния абонамент в следващите пет години.