Интернет вече промени начина, по който пазаруваме. Само няколко кликвания от мобилното устройство са достатъчни да открием и поръчаме продукта, който искаме. Въпреки това има неща, които не е подходящо да купуваме онлайн. Вероятно най-добрият пример в това отношение са очилата. Някои търговски вериги предлагат опцията да ви изпратят няколко чифта рамки, които да пробвате преди да направите покупката и това определено е доста полезно, но и скъпо решение.
Доставката до дома ви и връщането на рамките допълнително увеличават разходите. В същото време тази опция налага онлайн търговците да разполагат с повече бройки в наличност. Италианският производител Quattrocento намериха ефективно решение как да сложат край на този проблем, предаде TechCrunch. Идеята им е да изпращат на клиентите си хартиени реплики на очилата и рамките. Quattrocento предлагат възможността да си поръчате до пет броя, които да бъдат доставени до дома или офиса.
По този начин можете да ги изпробвате преди да направите финалната покупка. Хартиените реплики са евтини за производство и също така премахват възможността да ги връщате обратно. Всеки клиент може да ги изхвърли или да реши да ги покаже на приятелите си и да ги задържи, което е хитър маркетингов трик, тъй като името на Quattrocento е изписано върху тях. Идеята на италианският производител е доста иновативно и има потенциала да сложи край на сегашния проблем с купуването на очила в интернет.
Discussion about this post