Mобилната социална мрежа за игри MocoSpace изнесе някои интересни данни, свързани с поведението на нейните потребители, информират от Mobile-Ent. Те са установили, че мъжете са по-склонни да плащат за виртуални продукти в сравнение с жените. Според тяхната статистика 90% от потребителите, които купуват виртуални продукти са мъже, и само 10% – жени.
Това е интересен момент, след като съотношението между играчите от мъжки и женски пол е едно и също. 53% от играчите на мобилните социални игри на MocoSpace са мъже, а 47% жени. Освен това, мъжете прекарват средно по 21 минути на ден в игра в Мрежата, докато жените – средно по 19 минути.
„Нашето проучване показва, че от бизнес гледна точка и двата пола демонстрират високи нива на ангажираност, което е добра новина за рекламодателите. Оказва се, обаче, че мъжкият пол – както и заглавията за мъже – генерират повече приходи за разработчиците на мобилни социални игри”, казва изпълнителният директор на MocoSpace, Джъстин Сийгъл.
Discussion about this post