Facebook News Feed е основния инструмент за достъп до актуална информация, от който се нуждаем през ежедневието ни и неслучайно е една от ключовите функции, които допринасят за популярността на социалната мрежа. Компанията постоянно търси начини как да подобрява работата ни и сега вече са започнали експерименти с изцяло нов дизайн на секцията с новини в профилите ни. Предстоящата актуализация ще се превърне в най-голямата промяна в News Feed след нейната премиера преди няколко години, която селектира съдържанието в няколко основни секции като World, Sports и Food, информира Mashable.
Официалният говорител на Facebook потвърди информацията за новия дизайн на News Feed, като обърна внимание на факта, че много потребители биха искали да видят повече истории, които предварително са категоризирани в любими за тях теми. Oт компанията ще се съобразят с това желание на своите клиенти и вече тестват няколко различни версии на News Feed, които да предоставят не само повече и по-интересно съдържание, но и да включват повече опции за търсене и откриване на публикациите в различни категории. Самите секции ще се появяват в долната част на дисплея на мобилното ви устройство и ще се активират с плъзгане на пръстта в лявата или дясната част.
Основната идея на Facebook e така още повече да ни улесни в откриването на най-важните за нас неща и да превърне News Feed в един мащабен хъб за достъп до информация, който да ни накара да я търсим предимно там, а не например в Google, Тwitter или Yahoo. Компанията вече предоставя и разнообразни опции за редактиране на публикациите, които виждате в своя профил и да смените Sports с Music, Arts, Travel или друга тема, която ви вълнува повече и така да виждате в News Feed само това, което ви интересува най-много. Oще по-интересното е, че Facebook обмислят и вариант как хора, които не са ни приятели в социалната мрежа също да могат да качват постинги в нашия News Feed.













Discussion about this post