Илон Мъск продължава да провокира широк обществен интерес. През последните седмици водещата тема е придобиването на Twitter. Управлението на един от най-богатите хора на планетата вече предизвика вълна от коментари, предимно с негативен характер. От една страна ерата на Илон Мъск в Twitter започна с вълна от уволнения.
В същото време планираната верификация на профилите не върви по план. Известни са редица случаи на хора, които се представят за популярни личности. Публикуването на противоречиви коментари вероятно ще продължи, докато Twitter не се справят ефективно с проблема.
Новият собственик на компанията вече лансира идеята за Twitter Blue. Сега разбираме, че премиерата на абонамента е насрочена за 29 ноември, съобщава TechCrunch. Потребителите ще трябва да платят сума от $8 за привилегията да имат синя значка за верификация в своя профил.
Twitter пуснаха функцията преди дни, но след това спря процеса, заради вълната от фалшиви туитове. Премиерата на 29 ноември ще гарантира, че Илон Мъск и неговия екип ще гарантират, че този път всичко ще протече съобразно очакванията. През последните дни някои от най-големите рекламни компании се оттеглиха от услугата.
Сред тях са гиганти като General Motors, Audi, Volkswagen, General Mills и др. Една от най-големите рекламни компании Omnicom Media Group също временно преустанови своята активност в Twitter.