Излезе поредната статистика, която този път дава интересни резултати. Оказва се, че в Америка над половината от върнатите в магазините технологични продукти работят без проблем. Защо тогава се случва това? Очевидно, тамошните клиенти са обсебени на тема джаджи и джунджурии, но не отделят повече от 20 минути за тях. Проблемът бил, че някои били твърде сложни за работа или инсталация. На други, пък, упътването било непълно и неясно и потребителите просто нямали нерви да се занимават с тях. Още по-интересен е факта, че когато са в магазина, за да върнат покупката, голяма част от недоволните клиенти предпочитат отново да си приберат джаджата, вместо да оставят на служителите да им обяснят как се работи с нея. Очаква се скоро да излезе и проучване за кои продукти и марки са “най-недружелюбни” с клиента.
Discussion about this post