вторник, ноември 18, 2025
  • За нас
  • Контакти
  • Реклама
Digital.bg
  • Home
  • Новини
  • Видео
  • Ревюта
  • Хардуер
  • Софтуер
  • Събития
No Result
View All Result
  • Login
  • Home
  • Новини
  • Видео
  • Ревюта
  • Хардуер
  • Софтуер
  • Събития
No Result
View All Result
Digital.bg
No Result
View All Result
Home Новини

Потребителите харчат повече за приложения, отколкото за конзоли и компютри

by Милен Тончев
юли 30, 2022
3 0
A A
2
SHARES
47
VIEWS
Share on FacebookShare on WhatsAppShare on LinkedIn

Смартфоните вече са основен източник на информация за потребителите. Увеличава се не само времето, което прекарваме пред тъчскрийна, но и броя на инсталираните приложения. Moбилният гейминг постепенно се превръща във все по-атрактивен източник на приходи за разработчиците. 

Забавлението с игри е предпочитано хоби за много хора и  по всичко личи, че ще продължим да бъдем доста активни. Разпространението на пандемията от COVID-19 не само не се отрази, но дори стимулира развитието на мобилния гейминг. Последният доклад на IDC разкрива, че положителните трендове продължават и през 2022г. 

Прогнозите на експертите предвиждат, че собствениците на смартфони ще отделят сума от $136 млрд. за покупки в игри през настоящата година. Това е впечатляваща стойност, като за сравнение геймърите са дали не повече от $60 млрд. за мобилни игри през 2019г. 

Само през изминалия коледен сезон са платени над 210 млн. за гейминг от смартфоните. 

Любопитна подробност е, че Android и iOS вече представляват 61% от световния пазар на видео игри. Данните от първото тримесечие показват, че потребителите инвестират средно около $1.6 млрд. седмично за игри. По този начин се очертава интересен тренд в нагласите на геймърите, които вече харчат повече средства от смартфоните, в сравнение с десктопите и конзолите. 

Приходите от устройства като PlayStation 5 и Xbox Series X се очаква да достигнат до $42 млрд. през настоящата година. Настолните компютри ще генерират допълнително $40 млрд., докато сегмента на преносими конзоли за игри се оценява на бизнес за около $4 млрд. Това означава, че индустрията за видео игри се очаква да генерира около $222 млрд. през 2022г., без значение от устройството, което използваме.

Previous Post

Asus Zenfone 9 – Първи впечатления от смартфона

Next Post

Какво представлява регенеративното спиране в електромобилите

Подобни публикации

Новини

5 важни ъпгрейда, които идват през февруари в смартфоните Samsung Galaxy S26

ноември 18, 2025
Новини

iPhone в ЕС – Apple позволява замяна на Siri с по-умен асистент в iOS 26.2

ноември 18, 2025
Новини

Xiaomi 17 Ultra – Kога ще е премерата на големия флагман?

ноември 18, 2025
Новини

Canva Video 2.0 срещу CapCut – Глемият ъпдейт, който променя битката за видео редакцията

ноември 17, 2025
Новини

Samsung Galaxy S26 срещу iPhone 17 – Кое поколение флагмани печели битката?

ноември 17, 2025
Новини

Apple слага край на годишните премиери на iPhone

ноември 17, 2025
Next Post

Какво представлява регенеративното спиране в електромобилите

Популярно

  • Какво означават числата 5, 6 и 7 до Wi-Fi иконата на вашия Android смартфон

    629 shares
    Share 252 Tweet 157
  • Какво всъщност означава „C“ в USB-C

    404 shares
    Share 162 Tweet 101
  • Apple слага край на годишните премиери на iPhone

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Как да замъглите дома си в Google Maps Street View за секунди

    71 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Най-интересните технологични новини

    19744 shares
    Share 7898 Tweet 4936

Apple слага край на годишните премиери на iPhone

by Милен Тончев
ноември 17, 2025
0

Ако сте свикнали всяка есен да гледате как Apple драматично разкрива новите си смартфони, сякаш светът спира за миг –...

Huawei Mate 80, Mate X7 и MatePad Edge с премиера на 25 ноември

by Милен Тончев
ноември 17, 2025
0

Точно когато си мислим, че Huawei няма как да ни изненада повече, компанията подготвя събитие, което изглежда като финалния епизод...

Poco F8 Pro и F8 Ultra – Първи детайли, спецификации и премира на 26 ноември

by Милен Тончев
ноември 17, 2025
0

Poco очевидно няма никакво намерение да изчаква традиционния темп на „една премиера годишно“. След F7 серията през март, компанията вече...

Смартфоните през 2026 г. – Какво предстои?

by Милен Тончев
ноември 16, 2025
0

2025-та не беше годината на шокиращите иновации — по-скоро на задкулисната подготовка. Производителите действаха тихо, но с ясна цел: да...

5 важни ъпгрейда, които идват през февруари в смартфоните Samsung Galaxy S26

iPhone в ЕС – Apple позволява замяна на Siri с по-умен асистент в iOS 26.2

Xiaomi 17 Ultra – Kога ще е премерата на големия флагман?

Canva Video 2.0 срещу CapCut – Глемият ъпдейт, който променя битката за видео редакцията

Samsung Galaxy S26 срещу iPhone 17 – Кое поколение флагмани печели битката?

Apple слага край на годишните премиери на iPhone

Публикации

Digital.bg

© 2022 Digital.bg

DIGITAL Media Ltd.

  • За нас
  • Контакти
  • Реклама
  • GDPR
  • Условия за ползване
  • Бисквитки

Следвайте ни:

Welcome Back!

Sign In with Google
OR

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Home
  • Новини
  • Видео
  • Ревюта
  • Хардуер
  • Софтуер
  • Събития

© 2022 Digital.bg