News Corp., собственикът на MySpace, призна, че търси варианти за бъдещето на социалната мрежа. Чудесен избор би била Zynga, смята Джейсън Хирсшхорн, бивш CEO на MySpace. Неговото мнение бе подкрепено и от BusinessInsider.
Хирсшхорн обяви в Twitter, че MySpace и Zynga ще се допълват взаимно. Социалната мрежа все още реализира добър трафик, като потребителите й обичат игрите. Zynga от своя страна търси начини да намали необходимостта да разчита на Facebook за по-голямата част от приходите си. MySpace може да бъде ключът към успеха.
Според анализаторите цената от около $50 млн. за MySpace е достатъчно разумна и за двете страни на евентуалната сделка. Сумата няма да е проблем за Zynga, а резултатът чудесен. Ако News Corp. поиска по-голяма сума, Zynga може да се договори за поделено притежание на MySpace с медийната империя, която преди време обяви, че е отворена и на такова предложение. Предимствата за Zynga определено са повече от недостатъците и компанията трябва да помисли сериозно за покупката на MySpace, смятат анализаторите.
Discussion about this post