Аpp of the Day и Game of the Day секциите на онлайн магазина на компанията са инициатива, която цели да улесни откриването на качественото съдържание за iOS 11. В допълнение към стандартните класации в App Store от компанията препоръчват по две заглавия всеки ден, които са предварително избрани от екипа им. Идеята в случая е едновременно да се спести време на потребителите в търсене, но също и да се стимулират повече изтегляния и респективно приходи за разработчиците.
Ново проучване на Apptopia доказва категорични, че този проект на Apple е доста успешен. Според данните в него потребителите са инсталирали 1747% повече приложения след премиерата на новата секция. Подобна е ситуацията и при игрите, където ръста е „само“ 792%, предаде TechCrunch. Критериите, с които се подбира съдържанието в App и Game of the Day остава тайна. Все пак водещия принцип при подбора е качеството, а не толкова дали софтуера е нов.
Това означава, че потребителите се доверяват на селекцията на Apple и са много по-склонни да изтеглят дадено приложение след като е препоръчано за тях. Аpple ще продължат да залагат на подобна стратегия, за да увеличат броя на приложенията, които теглим на мобилните си устройства. По този начин разработчиците ще печелят повече, което респективно означава и приходи за Apple, но и потребителите ще са доволни, че са открили полезно и атрактивно съдържание в Аpp Store.
Вижте как да спестим пари от приложения и игри за iPhone и iPad
Discussion about this post