Рекламите са в основната на бизнес империите, с които Google и Facebook генерират приходи. Дигиталният маркетинг позволява на разработчици и услуги от трети страни да печелят от активността на потребителите. Дори компании със солидни финанси не крият амбициите си да бъдат още по-успешни като въведат нови рекламни формати.
Apple не са изключение и още преди няколко седмици загатнаха за намеренията си да увеличат маркетинговите съобщения. Вътрешните тестове датират от началото на лятото и компанията вече е готова за следващата фаза в своята рекламна политика. Разработчиците получават съобщения, че от 25 октомври се увеличава броя на рекламите в App Store.
Въвеждането на допълнителни формати ще предостави нови възможности на авторите на съдържание да генерират приходи. Досега имаше две възможни места където разработчиците да промотират своите приложения, които се появяват само при извършване на търсене.
Новата стратегия, обаче ще увеличи допълнително техния брой, съобщава AppleInsider. Рекламите ще са видими на видно място в “Today” раздела, както и в “You Might Also Like” секцията на App Store. Амбициозните планове на компанията предвиждат да се увеличат рекламните приходи от сегашните $4 млрд. годишно до суми с двуцифрени стойности.
Все още не е потвърдено, но вероятно следващата стъпка ще е разширяването на рекламите в Book, Podcasts и други приложения на Apple. В заключение ще отбележим, че разработчиците за първи път ще имат опцията да показват реклами в “Today” раздела.