Екосистемата от приложения и мобилни услуги е ключова за успеха на брандове в пазара на смартфони. Android e най-популярната операционна система, но въпреки това UI интерфейса на производителите се различава драстично. Toва не е случайно заради желанието на компаниите да разграничат своите устройства от конкуренцията.
Смартфоните са най-важният, но не и единственият елемент от софтуерните екосистеми и стимулират продажбите на допълнителни устройства и аксесоари. Huawei са една от най-големите китайски компании, която разчита основно на локалния пазар, за да генерира приходи. Търговските санкции фокусираха вниманието към други пазарни сегменти, в които Huawei да разширява своето влияние.
Умните часовници са добър пример за ниша, в която компанията инвестира и успява да развие своя потенциал въпреки ембаргото. Huawei Watch GT 3 Pro е един от най-добрите модели, които видяхме от началото годината досега, но потребителите ги очакват дoри още по-интересни иновации, съобщава NextPit.
Следващото поколение смарт часовници и фитнес тракери на Huawei ще поддържат функция за следете на нивата на кръвна захар. Това е сериозен ъпгрейд, който традиционно виждаме в премиум устройствата и може да привлече още потребители към Huawei Band и Watch GT сериите.
Все още няма умен часовник, който е оборудван с BGC сензор за следете на глюкозата и компанията ще опита да изпревари отново своите конкуренти. Huawei вече работят над следващата версия на TrueSeen сензора с няколко допълнителни подобрения, като най-голям интерес предизвиква BGC функцията. Петото поколение на технологията TrueSeen редуцира влиянието на външни сигнали и използва подобрен алгоритъм, който по-прецизно изчислява нивата на кислород в кръвта.