Производителите на автомобили отделят все по-внушителни средства за маркетинг, като голяма част от бюджета отива за снимането на зрелищни реклами с много специални ефекти. Конкуренцията между компаниите и все по-сериозните инвестиции в тази сфера са причината за редица иновации в правенето на реклами. Вероятно сте забелязали, че когато гледате видео реклама много често самия автомобил изглежда доста по-различно от реалния свят и това далеч не е случайност, съобщава BusinessInsider.
Причината за този ефект е много любопитна и се казва Blackbird. Това е малко превозно средство, което няма прозорци и допълнителни панели на корпуса и функционира като „дигитална каскадьорска кола“. Режисьорите използват Blackbird при заснемането на самата реклама, а след това дигитално да покрият външната част на превозното средство по желания от тях начин. Това е част от постпродукцията и на практика предлага опцията да се коригират компонентите на Blackbird, като размери, окачване и всеки един аспект от дизайна.
Снимачният екип може да види как ще изглежда финалната визия на автомобила още докато снимат, чрез мобилно приложение с добавена реалност. По този начин режисьорите разполагат с пълна свобода над целия процес на заснемане на кадрите и допълнителното им обработване. Blackbird е разработка на компанията The Mill и намира място в рекламите на все повече нови модели на големите производители. Следващият път, когато гледате такава вероятно ще се усмихнете, сещайки се за този трик на снимачния екип.
Още от Digital: Електрическите автомобили в ЕС трябва да имат специални звукови сензори до 2021г.
Discussion about this post