Въпреки огромното си медийно присъствие по целият свят, последният мобилен телефон на Apple iPhone 3G дава доста смесени резултати – показвайки рекордни резултати в продажби и неоправдано разочарование в потребителите. Въпреки че компанията производител не говори за проблемите на революционното си устройство, на повърхността излезнаха най-неочаквани проблеми като връзката с 3G мрежите, пропуските на софтуеристите, проектирали iPhone 2.0 и още редица недостатъци на модела, които не пасват добре на идеализираната картина, която Apple изградиха със своите рекламни похвати. Именно това стана причина за Advertising Standards Authority (ASA) да третират някои реклами на iPhone 3G като подвеждащи за крайният потребител и да ги забранят тяхното излъчване в масовите медии. Властите адресират основно липсата на Flash и Java поддръжка в телефона, която напълно обезмисля репликата „…всички части на интернет са в iPhone…“, тъй като това са две основни платформи или знаменитият лозунг „Два пъти по-бърз на два пъти по-ниска цена“, след многократните оплаквания за всевъзможни проблеми с обхвата в 3G мрежи. „Рекламата дава подвеждащи впечатления за интернет възможностите на iPhone 3G“, казват от АSA. „Презентацията обяснява на клиентите как ще могат да разглеждат сайтове, както когато са зад собственият си настолен компютър, което просто не е така.“, се казва в доклада.
Discussion about this post