Повече от половината от изследваните потребители на Facebook и MySpace са написали рисковани лични данни за себе си онлайн, в съответствие с резултатите от ново проучване на Consumer Reports. Списанието State of the Net 2010 report, публикува обсъждания в електронния блок, също така открива, че 23 процента от потребителите Facebook дори не знаят за защитата на контрол в сайта или просто не се притесняват да ги използват. Националния изследователски център, който проведе проучването, установи, че около 1300 от 2000 домакинства в САЩ, включени в проучването, вече използват социалните мрежи като Facebook и MySpace. Това е около два пъти повече отколкото преди една година. Но много от тези хора изглежда не се притесняват от потенциалните рискове от използването на една социална мрежа. От анкетираните, 40 процента публикуваха пълната си рождена дата и потенциално се излагат да на кражба, каза Consumer Reports. Изследването, което изглежда се фокусира предимно върху Facebook, е открило още, че 7% от хората са публикували домашния си адрес и своята улица на техния профил, а 3% са разкрили моменти, когато ще бъдат далеч от дома. Хората, които използват Facebook игри и приложения също изглежда не знаят за потенциални рискове. От възрастни потребители във Facebook, които играят игри и викторини на сайта, 38 процента са били сигурни, че приложенията са безопасни. Но през последните години, 9 на сто от потребителите на социалната мрежа в изследване на Consumer Reports са засегнати от някакъв вид тормоз в мрежата, като зловреден софтуер, измами, кражби идентифицира, или тормоз.
Discussion about this post