Създателят на контролера Move за PlayStation 3 сподели някои от вижданията си за бъдещето на технологията в света на игрите. Ричард Маркс сподели, че устройството може да стане толкова прецизно, че да позволява задържането на малки обекти в 3D пространството, които могат да бъдат изследвани от най-близък поглед, предаде AllthingsDigital.com.
Според Маркс, технологията на Sony не може да се нарече „жестов контрол”, след като тя използва сензори и предаватели вградени в самия Move. Въпреки това, възможностите, които контролера осигурява далеч надхвърлят тези от стандартните устройства за управление. Move се използва за специални случаи, за него се представят съвсем различни заглавия, добави още разработчика на Sony. Досега игрите с новата технология бяха насочени предимно към спорт и танци, но тепърва на пазара ще се появят нови и интересни предложения.
Когато играете с Move, виртуалният свят се приближава много повече до реалния, сподели Маркс. Това ни дава възможността да създадем игри с по-напрегнат сюжет, такива с приключенска или екшън насоченост. Към Move могат да се прикачват различни, допълнителни устройства, които да осигуряват нужните атрибути по време на игра(например оръжие, волан или др.)Съвсем скоро на пазара ще се появят заглавия, които ще изискват много по-висока концентрация, но и ще дават по-голяма свобода на движенията.
Discussion about this post