Amazon вече усилено работи над нова музикална стрийминг услуга и в продължение на година води преговори с най-големите звукозаписни компании. По този начин тя ще се превърне в директен конкурент на популярни предложения като Spotify, Beats Music и Google Play Music All Access. Услугата се очаква да е достъпна за потребителите, които имат Prime акаунти на компанията и сега разбираме повече детайли за нея, информира SlashGear.
Според тях компанията планира да ограничи колко пъти слушаме дадена песен, а идеята за това е така да ни принуди да си купим самото парче. От своя страна това е интересна стратегия, тъй като повечето конкурентни продукти не лимитират своите потребители, а ги обвързват с определена месечна такса. Ход, който при всички положения има за цел да увеличи приходите на компанията, но може и да отблъсне доста хора от новото музикално предложение на Аmazon.
Tърговският гигант също така ще инвестира и допълнителни $20 млн., за да подсигури богата колекция от музикално съдържание за новата си услуга. Компанията смята да плати определена сума на звукозаписните компании без значение колко често се слушат дадени парчета от потребителите. В заключение ще отбележим, че се очаква музикалната услуга на Amazon да дебютира до края на настоящата година.
Discussion about this post