Най-голмия дистрибутор в България за компютърна техника – Most Computers, както и над 200 партньори, търговци, журналисти и представители на държавни институции организираха форум под надслов eCommerce2011. Събитието се проведе в столичния хотел Radisson BLU а сред гостите бяха дори и ученици от техникума „Джон Атанасов“, водени от учителя Анатоли Хаджииванов
Първата от темите на eCommerce201 беше комбинирането на пазарите. То се води основно от търсене, намиране и сортиране на стоките. Всичко това общо води до така нареченото филтриране, което е спомагателен инструмент както за търговците, така и за потребителите. Но задавали ли сте си въпроса как става това филтриране и от къде търговците получават така нужната им информация за филтър. Основните центрове за данни са Facebook и Google. Там вие доброволно, понякога неволно давате информация по която търговците знаят какво точно да ви предложат, с какво да отговорят на потреблението и търсенето ви.
Подобен улесняващ елемент има и в споменатата вече платформа „Radius“. Тя педставлява активен каталог с над 4000 налични продукта които могат съвсем лесно да се филтрират, за да може клиента да открие именно това, което отговаря на неговите конкретни изисквания. До тук добре, ще си кажете – удобно, интересно но какво толкова специално? Специалното в случая е, че след избиране на конкретен продукт, всички стъпки по-нататък са изключително прости и лесни. Платформата „Radius“ обединява филтри, данни, каталог, логистичен модул, разплащателен модул, модул за гаранционни карти, модул фактуриране и допълнителни модули. Всичко това с гарантирана сигурност на плащанията, доставката и гаранцията. И то за 2лв. на ден, без значение колко артикула предлага в каталога си търговеца. Повече за събитието може да прочетете тук.
Discussion about this post