Viber обяви старта на най-новата си функция, която ще позволи на всички съобщения и чатове между бизнеса и потребителите да бъдат събирани в една папка.
България е първата страна в Европа, която ще лансира „Бизнес чатове“ в приложението.
Как се активира новата функция
Новата функционалност ще бъде активирана автоматично след получаване на първото бизнес съобщение. Например при потвърждение на поръчка от доставка на храна, известие от банка, специална оферта от магазин и т.н. За потребители, които са имали разговори с бизнес в миналото, новата папка „Бизнес чатове“ ще се появи веднага след актуализацията на последната версията на Viber.
Папката ще се намира сред останалите чатове на потребителя и в нея ще се съхраняват всички съобщения получени от брандове, по подразбиране. Това създава и едно допълнително ниво на сигурност за потребителя, тъй като всички съобщения, които се събират там ще бъдат само от верифицирани източници.
Как новата функция помага на потребителите:
За Viber, поверителността на потребителите е на първо място. С новата функционалност те получават още повече контрол върху преживяването си в приложението благодарение на специална папка, която разделя бизнес разговорите им от личните чатове.
Всеки потребител може да организира разговорите си с любимите брандове по свой вкус. Да мести чатове от папката „Бизнес чатове“ в основния си списък със съобщения и обратно, да „закачи“ важни и конкретни чатове в горната част и т.н.
Потребителите няма да пропуснат важни напомняния или съобщения от брандовете, благодарение на известията на заключен екран и удобния потребителски интерфейс.
По подразбиране, съобщенията само от потвърдени акаунти се съхраняват в папката, така потребителите ще знаят, че получават достоверна информация.
Как функцията „Бизнес чатове“ помага на брандовете
Към днешна дата над 8500 компании използват бизнес решенията на Viber, за да общуват с клиентите си лично. Само в България са създадени близо 700 бизнес акаунта, а бройката продължава да расте.
Функцията „Бизнес чатове“ е перфектното място за бранда да общува със своите клиенти, за да създава ангажираност и конверисии.
Функцията също създава обособено място, където потребителите са готови да общуват директно с брандовете.
Освен това, новата функционалност подобрява отношенията между двете аудитории, като създава по-силна лоялност от потребителите.
Тестовете показват, че процентът на отворени съобщения е над 70%.
Клиентите се доверяват на съобщенията събрани в папката, защото са от верифицирани акаунти.