Zynga официално представи първата си лицензирана игра, която вече e достъпна за потребителите на социалната мрежа. В създаването и компанията си сътрудничи със Slingo Inc., а пълното име на заглавието респективно е Zynga Slingo. Новата версия представлява актуализиран вариант на популярна в миналото игра и предлага уникално съчетание между класическо бинго и слот машина, информира techcrunch.
Двете компании разработват новият продукт в продължение на една година, за да интегрират за първи път известната Slingo игра във Facebook, при това в изцяло нов блясък. В момента заглавието е достъпно на 14 различни езика и се очаква скоро да бъде интегрирано към Zyngo Casino, което ще ни позволи да предизвикваме нашите приятели в социалната мрежа. Първата версия на Slingo е представена през 1995г. и според данните на компанията потребителската и база днес надхвърля 55 млн. души.
Предвидени са пет различни свята в Zyngo Slingo всеки един, от които се състои от 9 различни нива. Основната цел е да се постигне съответствие с цифрите на слот машината, за да се спечели играта, по подобие на класическата игра на бинго. В случай, че проявявате интерес можете да тествате сами новото заглавие на компанията тук.
Discussion about this post