Британският мобилен оператор Which? Mobile е направил проучване, при което са сравнили абонаментните програми и реално заплащаните услуги при мобилните телефони. Установено е, че ок. 10 млн. британци редовно заплащат допълнително за телефонни разговори, текстови съобщения и прехвърляне на данни, извън лимита на техните потребителки пакети. Само 6 млн. потребители имат представа за своите безплатни минути, данни и текстови съобщения. Освен това, 39 % от потребителите никога не са сменяли мобилния си оператор, информира The Telegraph.
В периода на коледните празници мобилните оператори увеличават броя и разнообразието на своите оферти. Предлагат се много нови промоции според нуждите на различните групи потребители. С новите интелигентни мобилни устройства се представят и нови планове за разговори, текстови съобщения и интернет връзка.
Затова периодът около Коледа и Нова година е подходящо време да направим равносметка и да проучим новостите на пазара за мобилни услуги. Сега в уеб сайтовете на мобилните оператори има изчерпателна информация за нови абонаментни пакети. Така че не би отнело много време да проучим онлайн новите предложения, съобразно индивидуалните ни потребности, разбира се. Обикновено програмите с договор за 12 или 24 месеца предлагат повече промоционални условия.
За да сме сигурни, че не заплащаме над абонаментния лимит, или че не го изразходваме ефективно, е необходимо извършването на периодични проучвания. Освен това е добре да сме наясно какво точно ни предлага пакетът, който ползваме. Така ще си спестим много допълнителни разходи и ще сме по-спокойни при използването на мобилния телефон. Особено в периода на настоящите празници.
Discussion about this post