Независимо колко много се грижите за мобилното устройство никога не сте застраховани от възможността да го изпуснете или стане инцидент, който да го повреди. Стандартната гаранция на производителите е оптимално решение за тази ситуация, тъй като може да ви спести големи суми пари, а в определени случаи да подмени напълно джаджата ви с нова. Именно заради това има все повече хора, които склоняват да плащат повече, за да се възползват от предимствата на по-скъпи гаранции.
Apple също предлагат подобна възможност на своите клиенти. Гаранциите на компанията обхващат разнообразен брой проблеми, които могат да възникнат с iPhone, iPad или компютрите MacBook. Aко изпаднете в тази неприятна ситуация е нужно незабавно да проверите статута на вашата гаранция, за да знаете какви щети се покриват от нея. Добрата новина е, че дори не трябва да посещавате магазин на Аpple. Ето как да проверите директно от уеб сайта на компанията, предаде MakeUseOf:
1. Отворете Apple Check Coverage страницата от предпочитания браузър.
2. Въведете серийния номер на устройството, което имате. Ако имате iPhone/iPad отворете последователно „Settings>General>About“ и кликнете върху „Serial Number“. За компютри Mac натиснете последователно „Apple Logo>About This Mac>Serial Number“.
3. Следващата стъпка е да въведете CAPTCHA кода, който ще ви бъде поискан.
4. Удостоверяването на самоличността ви ще покаже необходимата информация за вашата гаранция.
5. Имайте предвид, че всяка от тях е за период от една година и не обхваща счупвания на дисплей или изпускане във вода.
Отделете малко време, за да видите цялата информация, която предлага страницата. Така например може да разберете дали ще можете да получите помощ по телефона от служител на Apple, което е валидно в първите 90 дни след покупката на нов продукт на компанията. Нужни са няколко кливания да разберете колко време остава до края на Repairs and Service Coverage гаранцията и респективно за още колко време бихте използвали безплатен сервиз.
Discussion about this post