Регистрацията и минималните профилни изисквания при посещение на уебсайт не трябва да отнемат повече от десет минути. С цел да улесните процеса максимално спазвайте няколко принципа.
1. Представете предлаганите продукти/услуги преди регистрацията
Потребителите не желаят да губят време и да предоставят данните си, ако уебсайтът не предлага това, което търсят. Именно за това eBay позволява на потребителите да разгледат продуктите преди да се регистрират. Дори и да не се занимавате с онлайн търговия, първо предложете нещо стойностно на потребителите и тогава попитайте за данните им.
2. Бъдете портативни
Препоръчва се добавянето на OpenID и други инструменти за интеграция на самоличност. По този начин ще ускорите процеса на регистрация и ще увеличите времето, което потребителите прекарват в разглеждане на вашия уебсайт.
3. Разделете процеса на няколко стъпки
Някои уебсайтове като LinkedIn позволяват на потребителите на попълнят профила си поетапно като го разделят на секции. По този начин процесът не изглежда толкова тромав и бавен.
4. Ограничете се само до най-необходимата информация
Най-необходимата информация на първо време е потребителско име и електронната поща. Всичко останало може да почака.
5. Уважавайте времето на потребителите
Когато карате потребителите да попълват една и съща информация няколко пъти, показвате неуважение към тях. Затова където е възможно включете функция за автоматично попълване.
Discussion about this post