eBay обяви най-интересното си проучване досега – Как световните събития влияят върху мобилните продажби. Сред другите тенденции, компанията е анализирала празничния сезон и реакцията на културни събития като Свети Валентин, Световното първенство по футбол и представянето на iPad.
Данните се обосновават на общия брой устройства, продадени чрез мобилното приложение на eBay. Тя се изтеглена от над 30 милиона потребители. А ето и резултатите.
Оказва се, че спортните събития през годината наистина са довели до скок в продажбите. По време на Зимните олимпийски игри пик на продажбите се наблюдава в Канада. По време на Тур дьо Франс във Франция, а по време на Световното по футбол в Германия.
Представянето на нови устройства също повишава продажбите. След обявяването на iPad на 4-ти април са направени повече мобилни продажби от който и да е друг ден през годината. По същият начин потребителите са реагирали и на представянето на iPhone 4.
Най-интересна е тенденцията на Свети Валентин. На празника на влюбените най-продавани не са били бижутата, а видео игрите. Друга впечатляваща тенденция е увеличаването на мобилните продажби по време на тазгодишния празничен сезон. Те са със 134% повече в сравнение с 2009г. Какво ни предстои оттук нататък, ще видим през следващата 2011г.
Discussion about this post