Moto G и Х са много aтрактивни устройства на Motorola, чиито най-интересни характеристики са елегантния дизайн и множеството възможности за персонализация. Въпреки това тези устройства не успяват да се конкурират ефективно с другите конкурентни модели с Android OS на пазара. Невероятните финансови възможности, уникалните технологии и опитните софтуерни инженери на Google също не намериха начин как да превърнат Moto G и Х в достатъчно популярни продукти, както вероятно компанията е очаквала от тях.
Комбинацията от тези фактори е основната причина интернет гиганта да се съгласи да продаде Motorola на Lenovo и да се фокусира изцяло върху своите смартфони от гамата Nexus. Бъдещето на компанията след тази сделка, чиито финансов параметри достигат до $2,9 млрд. поставя редица въпроси. Въпреки това шефът на Google, Лари Пейдж изрази увереност, че под управлението на китайския гигант Motorola има много по-добри шансове да се развива и да разширява позициите си в сектора.
От Cnet сега ни разкриват какви са предимствата за компанията от тази сделка и как Lenovo може да превърне Motorola в още по-успешен бранд. Невероятният дизайнерски екип на китайския гигант е едно от първите неща, от които тя може да се възползва, за да започне да прави много по-атрактивни мобилни устройства. В същото време култовият американски бранд е сериозна възможност за Lenovo да пробие по-сериозно на пазара в САЩ и Западна Европа.
1. Глобалната стратегия на Lenovo
Именно заради това можем да сме сигурни, че китайския бранд ще инвестира достатъчно финансови средства, за да разработи уникални продукти с логото на Motorola, които да привлекат вниманието на потребителите. След покупката на търговската марка ThinkPad от Lenovo демонстрираха на всички, че могат да създават издръжливи и елегантни лаптопи, които да се продават добре сред бизнес средите по цял свят. Устройствата на Lenovo също така се отличават и с изключително полезни и удобни клавиатури и можем да очакваме подобни подобрения и в новите смартфони на Motorola.
2. Дизайн
Дизайнът на една джаджа е най-важната и характеристик като именно тук китайската компания ще се опита да разгърне в пълния потенциал иновациите и уникалните си технологии. Ако Lenovo успее в постигането на тази цел можем да сме сигурни, че следващите модели на Motorola ще могат да се конкурират ефективно с най-популярните смартфони на компании като Samsung, Sony, HTC и др. Визията е първото нещо, което привлича погледа ни върху даден продукт и за това е с толкова важно значение.
3. Камера
Камерата е другият ключов компонент, който анализаторите очакват Lenovo да промени в бъдещите устройства на американската компания. Включването на по-добър сензор с резолюция от 13 или 16-мегапиксела е добър старт, тъй като в момента Moto X има 10МР камера. По този начин може да се привлече вниманието на милионите любители на фотографията, които са важен фактор за популярността на бранда на пазара.
4. Батерия
Някои от моделите на Motorola се отличават с невероятен живот на батерията и това е една от най-търсените от потребителите характеристики в съвременните смартфони. Комбинацията между мощни хардуерни компоненти и повече време за работа с едно зареждане е изключително важен компонент. Ако Lenovo и Motorola намерят как да съчетаят своите уникални технологии, за да го постигнат това определено ще превърне новите има смартфони в хитове на пазара.
5. Дисплей
Vibe Z е последният смартфон от висок клас на Lenovo, който има голям 5,5-инчов дисплей с Full HD резолюция. Използването на подобен панел в следващите модели на Motorola е съвсем логично решение, което определено ще увеличи значително броя на потребителите, които проявяват интерес към устройствата на компанията. Ще е интересно да видим и дали Lenovo няма да представят фаблет с дори още по-голям диагонал, което също е ниша, която регистрира невероятен ръст в последните месеци.
Discussion about this post