Тwitter възнамеряват да започнат да събират информация за приложенията, които потребителите инсталират на своите мобилни джаджи. Компанията ще ъпдейтва своя списък със заглавията, които използваме на смартфоните си с идеята да ни показват съдържание, което е релевантно на интересите ни. Twitter също така увериха милионите си потребители, че в случая става въпрос само за имената на приложенията, а не за информацията, която споделяме в тях, предаде CNet.
Новата функция в микроблогинг платформата ще ѝ позволи да таргетира по-добре т.нар. „Promoted” постове, но също и предложенията за акаунтите, които следим и добавяме в своите акаунти. Twitter вече започнаха да ни показват туитове от потребители, на които не сме последователи със специален алгоритъм и това е следващата стъпка в персонализирането на профилите ни. Компанията се надява с новата функция да успее да привлече вниманието на още хора, към микроблогинг платформата.
Трябва да отбележим също, че новата функция вече е достъпна за платформата iOS и много скоро ще бъде интегрирана към Android OS. Facebook също събират информация за приложенията, които потребителите инсталират смартфоните си и респективно да таргетират по-добре рекламните послания на партньорите си. Ако искате да разберете повече детайли за това как работи новата функция на Twitter, а също и как да я деактивирате можете да го направите от този линк.
Discussion about this post