Наскоро проведено проучване показа кои от знаменитостите, регистрирани в Twitter, се ползват с най-голямо влияние. FastCompany.com публикува резултатите от проучване, проведено от фирмата Zarella, което е анализирало броя на кликовете, които предизвикват публикувани в профилите на звездите линкове. Интересното в изследването е, че редом един с друг са както широкопопулярни личности, така и други не дотам известни в шоу бизнеса.
На първо място се нарежда Клое Кардашиан, която стана знаменитост след появата си в риалити шоу в САЩ. Според екипа, провел изследването, това се дължи на стотиците провокативни снимки, които звездата споделя с почитателите си. Други известни личности, като колоездачът Ланс Армстронг, пък, привличат потребителите на Twitter със силните си послания, а трети като комикът, известен с пародиите си на популярни песни, Уиърд Ал Янкович печели интернет фенове именно поради факта, че неговата слава дойде в Мрежата.
Според екипа на Zarella, актрисата Алиса Милано е един от най-добрите примери – тя има много по-малко последователи, но привлича голям трафик към профила си. Изследването на фирмата показва за пореден път, че влиянието в Twitter няма нищо общо с броя на последователите, а се базира на това до каква степен вашата публикация може да превърне почитателите ви от пасивни в активни.
Discussion about this post