Аpple предизвикаха голям отзвук в индустрията с премиерата на безжичните слушалки AirPods. Популярността на този продукт принуди много компании да представят свои конкуренти. Преобладаващата част от безжичните слушалки имат сходен дизайн, но не предлагат толкова добро качество, както AirPods. Именно това е причината Apple да продължава да бъде глобален лидер в тази пазарна ниша, разкриват данни от проучване на Strategy Analytics.
Последният доклад на анализаторите потвърждава, че Apple доминира сегмента на т.нар. „True Wireless Headset“ (TWS). Според конкретната информация AirPods са генерирали общо 58.7 млн. продажби на безжични слушалки през 2019г. На практика това означава, че всеки втори модел в индустрията е бил производен от Apple, тъй като компанията има дял от 54.4%. Успоредно с това AirPods са генерирали 71% от всички приходи през годината, съобщава gsmarena.
Вторият най-голям производител е Xiaomi, които имат 8.5% дял, благодарение на 9.1 млн. реализирани доставки през 2019г. По този начин китайският банд успява да изпревари Samsung, които са на трета позиция с 6.9% дял. Компанията е генерирала 7.4 млн. продажби на продуктите от серията Galaxy Buds през изминалата година. Oт Strategy Analytics също така прогнозират до края на 2024г. продажбите на безжични слушалки да се превърнат в бизнеса за над $100 млрд.
Още от Digital: Отчетоха 94.6% ръст в продажбите на преносими джаджи през третото тримесечие на 2019г.
Discussion about this post