Услугите за стрийминг се радват на голяма популярност, особено в контекста на високите продажби на мобилни устройства. Платформи като Neflix са подходящи за големия екран, докато Spotify е предпочитан избор за потребителите, които слушат музика, когато са в движение. Въпреки сериозните опити на Apple да се конкурира в този сектор, обаче все още не може да постигне желания успех.
Последният доклад на Midia потвърждава трендовете и разкрива, че Apple Music все още втората най-популярна услуга за стрийминг на музика в светoвен мащаб. Данните обхващат второто тримесечие на миналата година и показват, че 31% от потребителите използват Spotify за стрийминг на музика. Втората позиция е за Apple Music, които имат дял от 15%.
Любопитна подробност е, че Spotify губи няколко процентни пункта, спрямо 2020г. Въпреки това платформата запазва своята доминираща позиция със сериозна преднина пред своите конкуренти. Amazon Music е третото най-популярно заглавие в категорията с 13%, съобщава 9to5mac.
Другите услуги, които попадат в класацията на Midia включват още Tencent Music с резултат от 13%, но също YouTube Music с 8%, NetEase (6%), Deezer и Yandex с по 2%. Прави впечатление отсъствието на Tidal, която попада в графа други, където спадат около 10% от всички потребители. Водещите услуги за стрийминг на музика се използват от 523.9 млн. души и вероятно тази цифра ще продължи да расте.
Аmazon Music отчитат ръст в потребителската база от 25%, в сравнение с 20% при Spotify. Все пак най-голямо увеличение в аудиторията за второто тримесечие регистрира YouTube Music, която се използва от 50% повече хора, спрямо същия период преди година.
Oще от Digital: Аpple ще революционизират начина, по който слушаме музика
Discussion about this post