YouTube е предпочитана платформа не само за потребителите, които търсят атрактивно видео съдържание. Популярността на услугата привлича все повече рекламодатели и инфлуенсъри. Не тайна, че авторите на клипове могат да генерират приходи от рекламите, които Google добавя към видео материалите им.
Все пак потенциалната печалба от акаунтите в YouTube може да варира от голям брой фактори. Toва важи както за типа съдържание, така и за държавата, в която се разпространява съответното видео. Вероятно много хора си задават въпроса колко доходоносни могат да бъдат клиповете в YouTube.
Oт BusinessInsider се свързват с Шелби Чърч, която споделя данни за най-гледаното си видео. Въпросното видео е свързано с Amazon FBA (Fulfillment By Amazon) и самостоятелно генерира повече от 1.8 млн. гледания. Тази активност позволява на Шелби Чърч да спечели повече от $30 хил. от въпросния клип.
Важно е да уточним, че нейният RPM показател или печалба на 1000 гледания е необичайно висок. Причината е, че съдържанието в категория Бизнес, Лични Финанси и Технологии, които са по-доходоносни за крайните автори. Вида на съдържанието е от ключово значение за потенциалната финансова печалба, допълни още Шелби Чърч.
Инфлуенсърите могат да спечелят 55% от рекламните приходи на видео, ако са част от Партньорската програма на YouTube, която се казва YPP. За да отговарят на условията за програмата трябва да имат 1000 абонати и над 4000 часа гледаемост на съдържанието им.