Mojo Vision е името на частна компания, която използва модерните технологии за разработката на контактни лещи от ново поколение. Уникалните им технологии са дело на бивши служители на познати имена в индустрията като Apple, Amazon, Google, Philips, Microsoft, Johnson & Johnson и др. Амбициозната цел на Mojo Vision е да се създаде първата истинска смарт контактна леща.
В този случай се предвижда създаването на продукт, който не само може да се носи без проблеми през целия ден, но също така е в състояние да проектира AR съдържание пред очите на потребителите. Това е подходящо решение за показване на полезна информация, когато се нуждаете от подобни данни. Първите прототипи на контактната леща вече демонстрираха доста оптимистични резултати.
Интересна характеристика е вграждането на екран с MicroLED технологията. От компанията продължават активно да инвестират в концепцията и разкриха повече детайли за своя прогрес на изминалото изложение CES 2022.
Технологията на Mojo Vision очаква финално одобрение от регулаторите на Food and Drug Administration и обещава HUD функционалност. Контактните им лещи могат да се носят без нужда от допълнителни очила и са оборудвани със собствени сензори за движение и процесор.
Вече са стартирани партньорства с няколко фитнес и спортни компании, които да подобрят възможностите на лещите, съобщава CNet. Сред тях са Adidas, Trailfolds, Wearable X, Slopеs и 18Birdies. Специално внимание се обръща на възможностите за следене на тренировки и възпроизвеждане на данните в реално време.
Още от Digital: Какво съветват експертите за носенето на очила и контактни лещи по време на пандемия от коронавируса
Discussion about this post