През 2005 година американците са похарчили 1 милиард и 400 милиона долара за видео игри. Това показа проучване на фирмата NPD Group представено тази седмица. За онлайн записване и игри в уебсайтове американците са платили 344 милиона долара. По-бързите връзки в интернет помагат на потребители по-лесно и по-бързо да играят онлайн игри или да свалят игри на домашния компютър. Това преди време беше възможо само в специализираните магазини, поясняват от NPD Group. Абонамента за онлайн игри като „World of Warcraft“ например, са донесли напроизводителя Blizzard Entertainment около 292 милиона долара за миналата година. Геймърски сайтове като Electronic Arts' Pogo.com или Real Networks' RealOne Arcade, са донесли приходи от около 52 милиона долара. Много от продажбите в тези сайтове са на малки пъзел игри, които могат да се играят по време на почивките в работата. Големи производители на игри като Electronic Arts и Activision очакват свалянето от интернет да се разраства и да се превръща във все по-голяма част от бизнеса на компаните, произвеждащи игри.
Discussion about this post