Ask.com е на път да се възстановят от проблемите, които ги съпътстваха в последните месеци. В началото на ноември компанията обяви, че зарязва бизнеса с търсенето и се връща обратно към услугата Q&A (въпроси и отговори). По-късно същия месец бяха съкратени 150 служители с цел стабилизиране на разклатената финансова основа на компанията.
Сега изглежда нещата са започнали да потръгват. Според AllThingsDigital.com мобилната стратегия на Ask дава добри резултати. От представянето му през ноември, мобилното им приложение за iPhone вече е било изтеглено над 250хил. пъти, а откакто са се върнали към корените си, привличат доста повече клиенти. Дъг Лийдс, президентът на компанията, наскоро обяви, че сега 60% от дейностите на потребителите в сайта са свързани със задаване на въпроси спрямо само 28% миналата година.
Разбира се, не всичко тече по мед и масло. Да не забравяме, че едно приложение за един вид смартфони няма как да донесе желаните приходи за компанията (които идват главно от реклама) и тя трябва да положи усилие да предложи услугите си на всички мобилни платформи. По последни данни, сайтът си е върнал 30 от 150-те съкратени служители, за да се подготви за едно трудно, но обещаващо бъдеще.
Discussion about this post