Приложенията за смартфони продължават да бъдат изключително популярни. Но с една малка подробност, която става ясна от проучването на Jumptap, публикувано от TechCrunch.
Що се отнася до задоволяване на желанието за информация и достъп до съдържание, 58% от потребителите предпочитат да използват браузера на своя телефон, а не специалните приложения на съответните компании или сайтове. Причините за това са много. Първо е значително по-големият брой на сайтове спрямо приложения. Освен това в повечето случай дадена онлайн услуга работи по-ефективно през мобилния браузер, отколкото чрез собственото си приложение за съответния смартфон.
Очертава се, че основният успех на приложенията се дължи на тези програми, които дават допълнителна функционалност на телефона или подобряват някоя от съществуващите му възможности. Проучването показва още, че потребителите над 40-годишна възраст са 5 пъти по-склонни да кликнат на реклама отколкото младите потребители. Освен това тези, чийто доходи са значително по-високи, са два пъти по-склонни да кликнат на реклама, в сравнение с по-бедните потребители.
Discussion about this post