От официалното представяне на Ping изминаха около два месеца и все още музикалната социална мрежа не е показала признаци на растяща популярност. Fastcompany.com цитира проучване, което показва, че колкото и тежко да е положението на MySpace в момента, Ping не може да стъпи и на малкото пръстче на сайта що се отнася до популярност.
Въпреки прогресивното намаляване на потребителите на MySpace, социалната мрежа все още може да се похвали с повече от 8млн. регистрирани музиканти и групи. При Ping, това са само 2000 акаунта. Истината е, че вместо да подпише договори с големи музикални компании, Apple предпочетоха сами да избират кои музиканти да включат в социалната мрежа и започнаха да ги привличат един по един – процес, който отнема неимоверно дълго време. Според специалистите, друг проблем е списъкът с инструкции, който включва 9 страници напътствия за това как музикантите да си направят успешен акаунт, но който, явно има точно обратния ефект – отказва ги от това начинание.
От сайта смятат, че Ping ще продължи да бъде толкова непопулярна ако Apple не обърнат стратегията си на 360 градуса. В момента, заради липсата на връзка с Facebook, ограничения брой музиканти и всеобщия нисък интерес сред потребителите, Ping не може да се конкурира на пазара, въпреки милионите потребители на iTunes, които трябваше да се включат в нея.
Discussion about this post