Маркетинговата компания Sysomos публикува интересни данни относно начина, по който потребителите в глобален мащаб са възприели информацията за смъртта на Стив Джобс. Данните са фокусирани върху социалният сайт Twitter и отбелязват, че за първите 24 часа, в които трагичната новина заля интернет тя е предизвикала приблизително 2,5 млн. туита в памет на технологичният лидер. Отразявайки по категоричен начин внушителното влияние което съоснователят на Apple притежава в съвременният свят, коментира thenextweb.
Доклада посочва, че през последното денонощие всяка водеща медия и социален сайт е акцентирала предимно върху безспорните качества, с които Стив Джобс винаги е изграждал своята уникална визия. По този начин тъжнатa новини предизвика серия от емоционални коментари и изблици на човешки чувства в технологичният сектор, които преобладаваха през целият ден, измествайки дори и новините свързани с iPhone 4S. Похвален е факта, че всеки един от яростните конкуренти на Apple изрази по собствен начин скръбта и в същото време признанието си към гения на Стив Джобс.
Последователно Google, Facebook, Microsoft и Samsung изразиха своята почит към най-великият технологичен лидер в съвременният свят. Редица потребители в глобален мащаб демонстрираха невероятна креативност в изразяване на подкрепата си към паметта на човекът, който за няколко десетилетия промени изцяло начина, по който комуникираме. Разбира се за в бъдеще нищо няма да бъде същото в технологичният сектор, но трагичната новина показа, че харизматични личности като Стив Джобс винаги ще имат огромно влияние сред нас и демонстрират огромното уважение и поклон пред него, които всеки един от конкурентите му притежава.
Discussion about this post