Вероятно през деня използвате няколко устройства и имате нужда от достъп до едни и същи файлове от тях. Преди няколко години очевидното решение би било да пренесете важните файлове на USB памет, но днес благодарение на всеобхватната бърза безжична интернет връзка, която вече е почти навсякъде благодарение на достъпни 4G мобилни планове, синхронизирането на файлове никога не е било толкова лесно.
От Tech Radar са събрали информация за най-добрите услуги за синхронизиране на файлове. Ето кои са те:
Mozy Home
Наличен за Mac, Windows и мобилните платформи, Mozy предлага възможност за синхронизация с Exchange, Outlook и SQL бази данни. Потребителите могат да изберат 256-битов AES персонален ключ за кодиране, 448-битов Blowfish ключ или собствен корпоративен ключ за защита на техните данни. Цените са разумни за това, което Mozy предлага: 50 GB за съхранение струва $5.99 на месец, с отстъпки за годишни абонаменти, но ще трябва да плащате допълнително за допълнителни компютри по сметката си и допълнително място за съхранение.
Има и други планове: от 125 GB, а тези, които търсят повече бизнес функции, могат да изберат MozyPro или Mozy Enterprise. MozyPro осигурява до 4 TB онлайн място, а Mozy Enterprise добавя интеграция на Active Directory (AD), персонализирани инсталации и управлявани услуги.
Безплатния план на Mozy предлага синхронизиране на файлове, но се предлага само с 2 GB памет, но предлага всички функции на платените услуги.
Syncplicity
Програмата е лесна за инсталиране на Mac и PC, и има местни клиенти за Android и iOS. Безплатният план включва 10GB място и неограничен брой устройства. 100 GB струват само $60 на година за един потребител, но този план предлага много функции от корпоративен клас – защитен мобилен редактор и PDF анотация. Можете също така да изберете публичното място за съхранение в облака, и получавате възможност за архивиране на документи в реално време.
Бизнес плана е с цена $60 на човек за година и включва 300 GB обединено място с 5 GB за потребител и включва допълнителни екстри като потребителски базирани правила за сигурност, AD интеграция и единична регистрация, както MDM интеграция (управление на мобилни устройства) и отдалечено изтриване за всяко потребителско устройство. Синхронизирането на файлове и функционалността за достъп са отлични, предлагат възможност да синхронизирате всяка папка и получавате подробен контрол върху това, което може да бъде изключено.
Resilio
Resilio не е стандартно решение за синхронизиране на файлове, базирано на облака. Вместо това, услугата разчита на устройства, свързани в режим peer-to-peer за процеса на синхронизиране. Resilio е идеален за споделяне на големи файлове. Има безплатна и платена версия, за която плащате еднократно $ 60. Бизнес потребителите ще се чувстват добре с плана Sync Business, който е абонаментна услуга. Плащате по $3 на човек за месец. Resilio Connect е корпоративна версия на Sync Business, и предлага WAN оптимизация, както и разширени възможности за управление.
Sync
Sync предлага пет плана за отделни потребители и за бизнеса. Първият план е безплатен и включва 5 GB място, ограничен трансфер на данни, споделяне и сътрудничество. Платените версии са много по-интересни: 500 GB място струва $49 за година, с него получавате и неограничена история на версиите, усъвършенствани контроли на споделянето, 2048-битово RSA, SSL / TLS криптиране и неограничен трансфер на данни.
Ако имате нужда от повече място за съхранение или от функции от бизнес клас, Sync for Business е по-добрия вариант за вас. Планът Business Solo струва $96 на година, а Business Pro, който изисква двама потребители, намалява наполовина капацитета за съхранение на файлове, но намалява потребителските разходи до $ 60 на година. Друг план е Business Advanced, той струва $15 на месец и предлага до 10 TB на потребител.
Вижте 6 начинa за споделяне на големи файлове, които може би не знаете
Discussion about this post