Рекламите в интернет са досадни за много потребители, но трябва да отбележим факта, че маркетинговите агенции се стараят да ги направят по-атрактивни за нас. Италианската търговска верига Yoox започна да тества нов рекламен формат, с който да промотира продуктите си. Идеята е потребителите да виждат видео с продължителност 15 секунди, на което е показана определена оферта. След като изтече това време въпросният продукт няма вече да е наличен на промоционалната цена.
Yoox смятат, че много потребители биха се съгласили да си купят определена дреха със съответното намаление, знаейки, че след края на клипа ще трябва да платят повече. Потребителите трябва бързо да вземат решение дали да се съгласят на уникалната оферта или да рискуват тя да бъде предложена на друг човек, информира VentureBeat. Плановете на Yoox предвиждат новите 15-секундни реклами с обратно броене да се показват до средата на декември.
Засега клиповете ще са достъпни само в определени региони. Ако тестовия период предизвика интерес сред потребителите от Yoox ще инвестират повече средства за популяризирането на този формат в YouTube. Стратегията на търговската верига да привлича нови клиенти с подобни 15-секундни клипове е доста интересна и има потенциала да постигне успех, особено в контекста на предстоящия празничен сезон. Има доста импулсивни потребители, които са основнaта таргет група на Yoox.
Вижте YouTube няма да показват реклами в каналите с по-малко от 10 хил. гледания
Discussion about this post