Podio е онлайн платформа за мениджъри, която помага за управлението на проекти със собствен онлайн магазин за софтуер, и собствен инструмент за създаване на приложения. Стартиращата датска компания за софтуер си има собствен App Store и App Builder, които допълват идеално цялостната идея за обслужване на мениджърите на проекти. Информацията предаде Мashable.
Какво точно предлага услугата на компанията, която се именува със същото име? Podio предлага на бизнеса начин за управление на различни процеси и работни задачи от едно място, посредством концепцията за ‘пространства’ (spaces).
За да се ползвате от услугата трябва да си създадете ‘пространство’, да поканите различни потребители, и да добавите онези приложения, от които се нуждаете. Към момента, Podio App Store съдържа повече от 200 специализирани работни приложения.
Сред тях влизат инструменти за управление на задачите, споделяне на файлове, контакти, календар, доклади, и още много други полезни приложения от арсенала на мениджмънта. Ако все пак имате нужда от нещо, което го няма, можете да използвате Podio App Builder за създаването на изцяло ново приложение, без да сте професионални програмисти.
Освен това, Podio има версия за Android и iPhone, за да можете да се възползвате от функционалността дори когато сте в движение.
Интерфейсът е лесен за разбиране и употреба, но въпреки това, множеството функции ще ви впечатлят. Все пак, на този етап няма категорични данни, че всички опции работят както се очаква, за да сме сигурни, че Podio ще успее наистина да измести съществуващия в момента софтуер за управление на проекти.
Предимставта на новата платформа обаче са очевидни – тя предлага всичко-в-едно, и е идеален вариант за малки компании. Ако все пак искате да ползвате Podio за повече служители, можете да си купите едномесечен абонамент за 25 човека на цена $ 99.
Discussion about this post