Пазарният дял на Nvidia може да се свие през първата половина на годината прогнозира DigiTimes. Основната причина за това е решението на Apple да избере видео предложенията на AMD за MacBook. Според някои източници двете компании планират да разширят партньорството си и сред останалите продукти на Apple, което допълнително ще повлияе на пазарния дял на Nvidia. В момента той е около 60%, но AMD постига доста силни резултати в сегмента на преносимите компютри, като освен Apple, работи и със Sony. Сред основните предимства на AMD бил фактът, че компанията е склонна на преговори с всеки потенциален партньор за уговарянето на добра цена на компонентите си.
20% ръст е постигнал Skype през миналата година, съобщава TechCrunch. Компанията е регистрирала 663 милиона потребители срещу 474 през 2009-та. 8.8 милиона използват платените услуги на Skype и носят средно по 97 долара на човек. Общите й приходи през 2010г. възлизат на 860 млн. долара. В момента за Skype работят 911 души. През 2010г. в мрежата на Skype са проведени аудио и видео разговори с обща продължителност 207 млрд. минути. Компанията има позитивни очаквания за представянето си тази година и прогнозира още по-добри приходи.
От Panasonic съобщиха, че разработват нов тип технология, която ще позволи изработката на по-големи телевизори с по-висока резолюция за домашна употреба. Говорител на Panasonic сподели, че технологията за производство на масови телевизори с резолюция 4000х2000 е вече готова, но все още моментът не е подходящ за появата й пред публиката. Не беше уточнено и точно колко големи панели се използват в производството. От Panasonic най-вероятно ще предложат новите си продукти само в Япония. За използването на пълния потенциал е нужно и телевизията да предава сигнал със същата висока резолюция.
Apple предлагат компенсация от $100 за потребителите, които са закупили iPad на старата му цена. Сумата, която компанията възвръща, ще бъде изпратена по сметката на всеки потребител и важи за всички модели на първия таблет на Apple, предаде Cnet. Уловката е, че компанията предлага компенсация само за покупки, осъществени през последните две седмици до появата на новия iPad 2, който официално беше представен на 2 март. Това означава, че промоцията е валидна за устройства купени в периода 16 февруари-2 март.
Discussion about this post