ТP Vison е единственият притежател на ексклузивните права на търговската марка Philips, които потвърдиха, че ще разработят нова генерация телевизори с аудио системи на Bowers & Wilkins. Двете компании са сключили споразумение за дългогодишно партньорство, с което се надяват да предоставят „безпрецедентно аудио и видо качество“ за телевизионния сегмент в Европа. Очаква се първите съвместни продукти на TP Vision и Bowers & Wilkins да бъдат показани публично на технологичното изложение IFA 2018 (31 август – 5 септември).
Съвместното им партньорство е доста интересно, тъй като Bowers & Wilkins разработват висококачествени аудио продукти в продължение на над 50 години и имат безупречна репутация в този сегмент. Новите телевизори с бранда Philips се радват на добри отзиви и се отличават с високо качество на картината, което се дължи на процесорите от серията P5, които са носители на няколко престижни награди. Технологията Ambilight също е едно от водещите предимства да обмислите покупка на бранда с името Philips, информира TechRadar.
Сътрудничеството им ще е фокусирано върху предимствата на общите им уникални технологии. По този начин TP Vision ще се опитат да грабнат интереса на потребителите към новата си серия телевизори. С оглед запазването на достъпна цена съществува голяма вероятност компанията да се придържа към LCD дисплеите, които са по-евтини от OLED панели. Само след няколко седмици ще разберем повече за другите изненади, които ще ни предложи новата серия смарт телевизори и бранда Philips на европейския пазар.
Още от Digital: Какво е HFR и как ще промени модерните телевизори
Discussion about this post