Дебатът, че социалните мрежи убиват email отново ще бъде разпален след последните разкрития на comScore. Анализаторите направиха проучване за употребата на email през декември 2010г. Резултатите от него, публикувани от Mashable, показват сериозен спад на популярността на email сред по-младите.
Общо за 2010г. употребата на email е спаднала с 8% спрямо 2009г. Само през декември 2010г. потребителите на възраст 12-17г. са използвали email с 59% по-малко спрямо декември 2009г. С 18% е спаднала употребата на email от потребителите на възраст 25-34г. и едва с 1% за тези на възраст 18-24г.
Email бележи ръст само в две възрастови групи – 55-64г. и над 64г. съответно с 22% и 28%. Според анализаторите основната причина не е в email, а просто поради факта, че младите потребители просто прекарват много време в социалните мрежи – 14% от общото време, което прекарват в интернет.
Discussion about this post