Социалните мрежи са именно онзи феномен, който промени изцяло начина, по който комуникираме с приятелите си и откриваме съдържание в интернет. Първата асоциация, която всеки от нас си прави е Facebook, тъй като това е най-популярното предложение в тази ниша. Google+ е закономерния отговор на компанията към най-голямата социална мрежа в интернет, който въпреки желанието на интернет гиганта не може да се похвали със същата популярност, предаде Mashable.
Крис Месина е софтуерен инженер, който работи в компанията по време на разработването на социалната мрежа. Според него причината Google+ да не постига успеха, който интернет гиганта иска е, че не полага достатъчно усилия да се диференцира от своя най-голям конкурент в този сегмент. Meсина е на мнение, че социалната мрежа твърде много се асоциира с откриването на съдържание като новини и интересни публикации в YouTube вместо с комуникацията с реални хора.
Едни от нещата, които потребителите могат да очакват като подобрения е възможността да контролират рекламите, които виждат в Google+, което е компонент, който би и спечелил предимство в този сегмент. Социалната мрежа на компанията трябва да помисли за дългосрочна стратегия, с която да успее да отмъкне вниманието на потребителите към своята услуга, вместо Facebook. В заключение ще отбележим, че Google+ вече разполага с много информация за своите клиенти, които може да използва, за да подобри работата на социалната мрежа.
Discussion about this post