Компании като Fujifilm, Sony и Panasonic отдавна представиха модели фотоапарати, които поддържат режим на снимане на 3D и залагат силно на функцията, за да регистрират високи продажби. Факт е, обаче, и че с навлизането на 3D телевизията, търсенето на 3D екрани и проектори нарасна силно при обикновения потребител, съобщи Digitimes.com. Да гледаш 3D в хола си вече не е необичайно, затова и 3D заснемането на изображения се измества постепенно от професионално към потребителско занимание.
Когато през септември 2009г. Fujifilm представи първия си 3D фотоапарат, само около 1000 устройства бяха продадени предимно на изследователски центрове и лаборатории. Година по-късно компанията регистрира известен успех с новият си модел, като отчете 700 продадени фотоапарата за първото тримесечие. По-всичко личи, че потребителската публика е вече добре запозната с технологията.
След като 3D технологията преобърна начина на възприемане на изображенията, не само в киното и телевизията, но и във фотоизображенията, се очаква да се появяват все по-интересни и новаторски решения за бъдещето на фотографията. Пазарът на дигитални фотоапарати през следващата година вероятно ще се запълни с новите DSLR и ICL апарати, както и новите модели на 3D камери.
Discussion about this post